سوالات متداول

سوالات متداول

در زیر برخی از سوالات متداول شما که بیشترین تکرار و کاربرد را داشته اند قرار داده شده ، با مطالعه این موارد می توانید به پاسخ بسیاری از سوالات خود دست یابید . برای ارسال سوال بر روی دکمه زیر کلیک کنید (برای مشاهده پاسخ هر سوال ، بر روی سوال آن کلیک کنید)

لمینیت سرامیکی و ونیر کامپوزیتی

سوالات پرتکرار لمینیت سرامیکی و ونیر کامپوزیتی

یکی از بهترین و شیک‌ترین کارهای زیبایی برای دندان‌ها لمینت دندان می‌باشد. در این روش هر کسی می‌تواند لبخندی زیبا، دندان‌های سفید و یکدست داشته باشد.

لمینیت سرامیکی بهتر است یا ونیر کامپوزیتی ؟

لمینیت سرامیکی توسط دندان پزشک تراش داده می شود و بعد قالب آن برای ساخت به لابراتوار فرستاده می شود و در نهایت توسط دندانپزشک روی دندان چسبانده می شود و ونیر کامپوزیت هم در مطب توسط دندان پزشک با ماده کامپوزیت روی دندان ها کار زیبایی انجام می شود و نمی شود گفت که کدام یک بهتر است زیرا هر کیسی یک طرح درمان خاص خود را دارد و چه بسا کامپوزیت در یک کیس بهتر جواب دهد و در کیس دیگری لمینیت بهتر جواب دهد.

در همه موارد نامنظمی دندان می توان از درمان زیبایی استفاده کرد ؟

خیر. اکثر نامنظمی های دندان نیاز به ارتودنسی دارند ولی در برخی موارد با صلاحدید متخصصین ارتودنسی می توانند ونیر کامپوزیت و یا لمینیت سرامیکی انجام دهند.

ونیر کامپوزیتی چیست؟

نوعی درمان زیبایی می باشد که با استفاده از کامپوزیت روی دندان ها انجام می شود که برای بهتر شدن فرم و یا رنگ دندان به دلخواه بیمار قابل انجام است.

لمینیت سرامیکی چیست؟

یک نوع درمان زیبایی می باشد که در این روش یک مقدار مینای دندان تراش داده می شود و از دندانها قالب گرفته می شود و برای ساخت به لابراتوار فرستاده می شود و در آخر توسط دندانپزشک بر روی دندانها چسبانده می شود 

ارسال سوال

پرسیدن سوال از پزشک

در صورتی که سوال خود را در بین سوالات متداول پیدا نکردید ، به راحتی سوال خود را از مشاوران ما بپرسید و جواب آن را دریافت کنید.

small_c_popup.png

دریافت سریع نوبت

دریافت مشاوره رایگان
+
5% تخفیف روی تمام خدمات

همین حالا شماره خود را وارد کنید
مشاوران ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیرند